پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
2916
-
الف
+

مستقل شدن بخش انیمیشن در جشنواره فیلم های کودک و نوجوان

بخش انیمیشن در جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان به عنوان بخش مستقل فعالیت می کند.

برای نخستین بار درسی امین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان بخش انیمیشن به عنوان بخش مستقل فعالیت می کند.

به گزارش آی‌فیلم، علیرضا رضا داد بعد از ظهر سه شنبه در آئین رونمایی از پوستر سی امین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان با اشاره به اینکه قرار بود رونمایی از این پوستر زودتر از امروز برگزار شود،  اظهار داشت: این در حالی بود که به دلیل اتفاقات و رویدادهای مختلف در کشور زمان مناسبی وجود نداشت.

وی با بیان اینکه از شهریور ماه سال گذشته برنامه ریزی برای جشنواره کودک پس از امضای تفاهم نامه همکاری شهرداری اصفهان و سازمان سینمایی فارابی آغاز شد،  تصریح کرد: باشگاه هوراداران جشنواره نیز از ابتدای نوروز کار خود را آغاز کرده است و از سه روز آینده نیز فعالیت خود را از سر می‌گیرد.

دبیر سی امین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان با اشاره به اینکه قرار بود سال گذشته به دلیل عدم برگزاری جشنواره کودک سینما دین خود را با ویژه برنامه ای در ایام دهه فجر به مردم اصفهان ادا کند،  ابراز داشت: این ویژه برنامه نیز به دلیل حجم بالای برنامه ها در اصفهان برگزار نشد.

وی با اشاره به اینکه طی سال های گذشته توجه ویژه به انیمیشن صورت گرفته است،  اضافه کرد: از این رو برای نخستین بار در این جشنواره بخش انیمیشن به صورت مستقل فعالیت خواهد داشت.

رضا داد افزود:، همچنین در سی امین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان فیلم های کودکان و نوجوانان تفکیک شده است.

ه خ/ ا.ا

نظر شما
ارسال نظر